14 produktów
Wybierz auto
MEA90100
Dla numeru oe: 2s61 2b372 ad
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
80,13
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
80,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 958
Rozwiń więcej danych
169,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
169,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15103354
Strona zabudowy: Oś przednia
55,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818016105
Długość przewodu [mm]: 765
Głębokość zabudowy [mm]: 25
104,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
104,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP303948
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
83,02
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
83,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0439B180070
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość 1 [mm]: 937
Rozwiń więcej danych
137,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
137,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE51053
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
245,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
245,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1060487
Długość 1/długość 2 [mm]: 937/958
Dostępne mapp-code: 1
142,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
142,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E3059JPN
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 800
Rozwiń więcej danych
89,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Rozwiń więcej danych
183,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
183,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ENERGYCA0110T
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Rozwiń więcej danych
151,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
151,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30129
Długość 1/długość 2 [mm]: 937/958
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
198,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
198,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU010039121
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
199,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
199,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS354
Strona zabudowy: Oś przednia
58,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
58,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MAZDA 2 I odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MAZDA 2 I są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MAZDA 2 I w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MAZDA 2 I kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MAZDA 2 I mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MAZDA 2 I wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MAZDA 2 I może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.