52 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
49,93
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
49,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Głębokość zabudowy [mm]: 25
61,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
44,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
44,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
49,50
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
49,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 43
Ciężar [kg]: 0.01
Rozwiń więcej danych
65,03
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
65,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,07
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
78,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,75
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
68,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
81,62
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
81,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
76,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
76,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
65,56
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,71
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
61,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
46,62
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
46,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Rozwiń więcej danych
51,34
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,29
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
34,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ilość połączeń: 2
48,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
53,66
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
53,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Głębokość zabudowy [mm]: 14
65,59
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
65,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
55,83
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
55,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Rozwiń więcej danych
45,27
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,47
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
43,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MAZDA 3 I odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MAZDA 3 I są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MAZDA 3 I w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MAZDA 3 I kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MAZDA 3 I mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MAZDA 3 I wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MAZDA 3 I może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.