13 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 1585
Ciężar [kg]: 0.08
82,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
114,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
125,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
125,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.044
Rozwiń więcej danych
101,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
101,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
85,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
85,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEX45029100
Długość [mm]: 1641
Ciężar [kg]: 0.074
Rozwiń więcej danych
133,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33101323
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.045
Rozwiń więcej danych
105,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
85,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
85,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071155673
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Dostępne mapp-code: 1
184,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
77,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.045
Rozwiń więcej danych
97,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30720266
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Rozwiń więcej danych
75,04
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
75,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MERCEDES-BENZ GLC odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ GLC są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MERCEDES-BENZ GLC w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MERCEDES-BENZ GLC kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ GLC mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MERCEDES-BENZ GLC wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MERCEDES-BENZ GLC może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.