14 produktów
Wybierz auto
Producenci
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
84,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50506
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
103,69
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
103,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAME023
54,67
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
54,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR560374A
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
105,85
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
105,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30481
Długość [mm]: 4100
87,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
96,31
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
96,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SNRASB15129
Długość przewodu [mm]: 4127
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
129,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAME022
53,18
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
53,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20246
Długość przewodu [mm]: 4100
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
109,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20283
Długość przewodu [mm]: 3770
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
114,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540265006214
Długość całkowita [mm]: 4070
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
216,32
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
216,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510200187
67,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510200027
89,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI818023351
Długość przewodu [mm]: 4100
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
116,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MERCEDES-BENZ KLASA V W638 odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA V W638 w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MERCEDES-BENZ KLASA V W638 wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MERCEDES-BENZ KLASA V W638 może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.