15 produktów
Wybierz auto
GHAGH713041V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-713041h
71,73
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
71,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH713041H
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-713041v
68,67
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
68,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAMS008
50,27
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
50,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV37720058
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Napięcie znamionowe: 12
301,08
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
301,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS31732
Ciężar [kg]: 0.15
84,43
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31478
Ciężar [kg]: 0.2
116,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
116,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31731
Ciężar [kg]: 0.15
84,43
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
82,13
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
82,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15105508
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
69,40
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31479
Długość [mm]: 830
Ciężar [kg]: 0.2
116,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
116,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31475
Długość [mm]: 740
Ciężar [kg]: 0.2
127,19
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
127,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30978
Długość [mm]: 770
82,02
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
82,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS504
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
72,75
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS508
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
76,56
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
76,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20207
Długość przewodu [mm]: 660
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
140,71
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
140,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MITSUBISHI LANCER VI odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MITSUBISHI LANCER VI w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MITSUBISHI LANCER VI wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MITSUBISHI LANCER VI może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.