23 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
67,69
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
67,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
79,67
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
79,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość przewodu [mm]: 830
81,03
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
81,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 830
71,08
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
71,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 883
Głębokość zabudowy [mm]: 28.3
71,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
71,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,34
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,34
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
45,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1075
Ilość biegunów: 2
52,88
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
52,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 830
55,85
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
55,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1100
88,42
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
88,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 820
88,42
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
88,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość przewodu [mm]: 830
76,66
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
76,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
80,41
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
80,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
96,53
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
75,39
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
75,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
74,90
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
74,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia, os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-703007v
69,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,58
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,94
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
40,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MITSUBISHI PAJERO SPORT I w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MITSUBISHI PAJERO SPORT I wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MITSUBISHI PAJERO SPORT I może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.