45 produktów
Wybierz auto
ASH15105534
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość przewodu [mm]: 920
46,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA90333
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość przewodu [mm]: 900
Rozwiń więcej danych
76,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
76,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS535
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość przewodu [mm]: 725
60,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15105535
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość przewodu [mm]: 725
55,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z lewej, z przodu
Rozwiń więcej danych
60,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA90525
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 936
Rozwiń więcej danych
87,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5021JPN
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Długość [mm]: 725
52,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z lewej, z przodu
Rozwiń więcej danych
70,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAMS009
53,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
53,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5053JPN
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 920
Rozwiń więcej danych
59,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5022JPN
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 725
50,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 935
Ilość biegunów: 2
45,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
45,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Długość [mm]: 945
Rozwiń więcej danych
46,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
46,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 890
Ilość biegunów: 2
41,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
41,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1060476
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
45,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS536
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość przewodu [mm]: 725
60,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5020JPN
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 920
Rozwiń więcej danych
58,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50888
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
76,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
76,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50889
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
76,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
76,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość przewodu [mm]: 725
62,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
62,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MITSUBISHI PAJERO CLASSIC może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.