35 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
49,93
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
49,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
44,84
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
44,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
138,14
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
138,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
78,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
78,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
76,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Głębokość zabudowy [mm]: 25
61,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
65,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
65,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
65,56
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,14
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
53,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
53,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów bez esp
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
52,52
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.009
Ilość połączeń: 2
38,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
38,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
78,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
62,23
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
62,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-704814h
75,38
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
75,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
50,81
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z asystentem parkowania, dla pojazdów z systemem active city stop
Rozwiń więcej danych
47,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
47,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,31
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
55,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
55,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
37,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach VOLVO V40 II odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie VOLVO V40 II są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach VOLVO V40 II w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie VOLVO V40 II kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie VOLVO V40 II mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody VOLVO V40 II wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta VOLVO V40 II może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.