59 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Rozwiń więcej danych
72,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
72,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z lewej, z przodu
Rozwiń więcej danych
69,47
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
69,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1085
54,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
54,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 25
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
56,33
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
56,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
104,35
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
104,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 965
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
120,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
120,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-704803h
80,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
80,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1130
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
133,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
133,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1010
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
142,43
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
142,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1275
Głębokość zabudowy [mm]: 23.2
130,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
130,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1280
130,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
130,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
117,79
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
117,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 38
Długość [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
70,05
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
70,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.057
Rozwiń więcej danych
121,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
121,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Rozwiń więcej danych
62,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
62,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 965
68,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
68,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 963
78,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
78,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Długość przewodu [mm]: 1085
Rozwiń więcej danych
71,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
71,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość przewodu [mm]: 1255
Rozwiń więcej danych
65,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
65,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
103,46
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
103,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach VOLVO V70 II odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie VOLVO V70 II są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach VOLVO V70 II w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie VOLVO V70 II kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie VOLVO V70 II mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody VOLVO V70 II wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta VOLVO V70 II może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.