Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie ABS do PEUGEOT 308 I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 6.5

Średnica wewnętrzna [mm]: 58.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

48,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 8.2

Średnica wewnętrzna [mm]: 77.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

43,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 6.5

Średnica wewnętrzna [mm]: 58.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

30,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 8.2

Średnica wewnętrzna [mm]: 77.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

29,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 18

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

28,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Szerokość [mm]: 18

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

172,42

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

172,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 18

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

60,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ilość zębów, obręcz abs: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,35

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

48,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Grubość [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,59

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

33,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ilość zębów, obręcz abs: 96

36,63

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

36,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Abs-ring magnetisch

Szerokość [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

37,18

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

37,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Abs-ring magnetisch

Szerokość [mm]: 6.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,78

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

50,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 308 I

Pierścień ABS w samochodzie PEUGEOT 308 I – funkcja

Jednym z najważniejszych elementów systemu ABS w samochodzie PEUGEOT 308 I jest pierścień, zwany także koronką ABS. Jest to element niezbędny dla prawidłowej pracy systemu zapobiegającego blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania. Pierścień ABS odpowiada za przekazanie informacji na temat prędkości obrotowej koła do jednostki centralnej samochodu (ECU). Jest on elementem czujnika obrotów kół, montowanym na piaście koła. Awaria pierścienia ABS objawia się zazwyczaj nieuzasadnionym uruchamianiem się systemu ABS lub całkowitym brakiem pracy systemu. Uszkodzona koronka ABS może również doprowadzić do samoczynnego hamowania kół – błędny odczyt prędkości obrotowej koła wymusza jego wyhamowanie np. przy mocniejszym dodaniu gazu.

Przyczyny awarii koronki ABS w samochodzie PEUGEOT 308 I

Pierścień ABS w samochodzie PEUGEOT 308 I pracuje w stosunkowo trudnych warunkach, mając kontakt z wodą, błotem czy innymi zanieczyszczeniami, takimi jak sól drogowa. Z tego powodu najczęstszą przyczyną usterek koronki ABS jest korozja, która wpływa na degradację metalu. Może wówczas dojść do pęknięcia i tym samym oddzielenia się koronki od piasty. Innym powodem są uszkodzenia mechaniczne, które mogą być spowodowane np. podczas niewłaściwie przeprowadzonego serwisu układu hamulcowego w pojeździe.

PEUGEOT 308 I – naprawa pierścienia ABS

W przypadku samochodu PEUGEOT 308 I, próby naprawy koronki ABS zwykle nie przynoszą pożądanych rezultatów. Jedyną zalecaną formą naprawy jest wymiana tego elementu na nowy. Nie jest to operacja skomplikowana ani kosztowna, gdyż pierścień ABS jest podzespołem stosunkowo niedrogim. Jego wymiana w samochodzie PEUGEOT 308 I nie musi być połączona z wymianą kompletnej piasty.