W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.
4 produkty
Wybierz auto
VEMV10921503
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
118,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403854029412
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 71.95
Rozwiń więcej danych
56,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 71.95
Rozwiń więcej danych
30,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Szerokość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
34,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
34,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednym z najważniejszych elementów systemu ABS w samochodzie VW GOLF VII jest pierścień, zwany także koronką ABS. Jest to element niezbędny dla prawidłowej pracy systemu zapobiegającego blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania. Pierścień ABS odpowiada za przekazanie informacji na temat prędkości obrotowej koła do jednostki centralnej samochodu (ECU). Jest on elementem czujnika obrotów kół, montowanym na piaście koła. Awaria pierścienia ABS objawia się zazwyczaj nieuzasadnionym uruchamianiem się systemu ABS lub całkowitym brakiem pracy systemu. Uszkodzona koronka ABS może również doprowadzić do samoczynnego hamowania kół – błędny odczyt prędkości obrotowej koła wymusza jego wyhamowanie np. przy mocniejszym dodaniu gazu.
Pierścień ABS w samochodzie VW GOLF VII pracuje w stosunkowo trudnych warunkach, mając kontakt z wodą, błotem czy innymi zanieczyszczeniami, takimi jak sól drogowa. Z tego powodu najczęstszą przyczyną usterek koronki ABS jest korozja, która wpływa na degradację metalu. Może wówczas dojść do pęknięcia i tym samym oddzielenia się koronki od piasty. Innym powodem są uszkodzenia mechaniczne, które mogą być spowodowane np. podczas niewłaściwie przeprowadzonego serwisu układu hamulcowego w pojeździe.
W przypadku samochodu VW GOLF VII, próby naprawy koronki ABS zwykle nie przynoszą pożądanych rezultatów. Jedyną zalecaną formą naprawy jest wymiana tego elementu na nowy. Nie jest to operacja skomplikowana ani kosztowna, gdyż pierścień ABS jest podzespołem stosunkowo niedrogim. Jego wymiana w samochodzie VW GOLF VII nie musi być połączona z wymianą kompletnej piasty.