6 produktów
Wybierz auto
KAMJBC1377
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Rozwiń więcej danych
144,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSBC1188
Średnica [mm]: 43
System hamulcowy: Tokico
171,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSBC1187
Średnica [mm]: 43
System hamulcowy: Tokico
171,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMJBC1378
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Rozwiń więcej danych
144,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX821171
Strona zabudowy: Za osią, oś przednia, z lewej
Ograniczenia producenta: Tokico
Rozwiń więcej danych
173,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX821172
Strona zabudowy: Za osią, os przednia, z prawej
Ograniczenia producenta: Tokico
Rozwiń więcej danych
173,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów tarczowego układu hamulcowego. Wewnątrz zacisków są montowane klocki hamulcowe, które naciskają na obracającą się wraz z kołem tarczę hamulcową, dzięki czemu SUBARU XV II może skutecznie hamować.
Zacisk hamulcowy jest na stałe przymocowany do zwrotnicy koła. Wewnątrz zacisku hamulcowego znajdują się tłoczki, które wysuwają się po naciśnięciu na pedał hamulca. Przesuwający się tłoczek dociska klocek hamulcowy do tarczy. Następnie obudowa zacisku przesuwa się do tarczy, zaciskając na niej klocek hamulcowy umieszczony po drugiej stronie zacisku. W efekcie oba klocki zostają zaciśnięte na tarczy, obniżając prędkość obrotową koła.
Zaciski hamulcowe pracują w wymagających warunkach – są narażone na wysokie temperatury, a także na zanieczyszczenia takie jak kurz i piasek. Muszą również sprostać działaniu dużych sił. Mogą przez to ulec typowym dla zacisków hamulcowych awariom: uszkodzeniu uszczelnień tłoczków, zatarciu sworznia zacisku, pęknięciom. Zniszczony zacisk hamulca może się zablokować, co uniemożliwi zachowanie bezpieczeństwa i normalne korzystanie z pojazdu SUBARU XV II.