Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zbiorniki płynu hamulcowego do SEAT

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

47,41 zł

Dostawa na wtorek, 30 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,60 zł
85,60 zł

Dostawa na wtorek, 30 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,59 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Zbiorniczek płynu hamulcowego w samochodzie SEAT

Jednym z elementów układu hamulcowego samochodu SEAT jest wyrównawczy zbiorniczek płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu płynu hamulcowego, obecnego w układzie. Zbiorniczek wykonany jest z przezroczystego tworzywa, aby umożliwić wzrokowe sprawdzenie poziomu płynu. Posiada oznaczenia minimalnego i maksymalnego zalecanego poziomu płynu hamulcowego, a także symbol rekomendowanego przez producenta pojazdu rodzaju płynu.

Uszkodzenie zbiorniczka płynu hamulcowego w samochodzie SEAT – objawy

Zbiorniczek płynu hamulcowego w samochodzie SEAT stosunkowo rzadko ulega samoczynnym uszkodzeniom. Jest wysoce odporny na niskie jak i wysokie temperatury. Z racji tego, że jest wykonany z tworzywa sztucznego może być jednak narażony na uszkodzenia mechaniczne, wynikające np. z prac przy innych podzespołach pojazdu. Efektem uszkodzenia struktury zbiorniczka jest najczęściej wyciek płynu hamulcowego. Nieszczelność ta z czasem powoduje niedobór płynu hamulcowego w układzie i wyczuwalne pogorszenie jakości pracy hamulców.

SEAT – uszkodzony zbiorniczek płynu hamulcowego – co robić?

Wszelkie próby naprawy pęknięć i innych uszkodzeń zbiorniczka płynu hamulcowego w samochodzie SEAT z reguły nie przynoszą rezultatów. Rozwiązaniem jest wymontowanie elementu i zastąpienie go nowym. Uprzednio należy odebrać cały płyn hamulcowy z układu, a po zamontowaniu nowego zbiorniczka, ponowne napełnienie do zalecanego przez producenta pojazdu poziomu.