18 produktów
Wybierz auto
03540204031682
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
407,52
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
407,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMD30907
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
203,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R85007
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
210,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
210,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
033603658302163
Parametr: 8/3
Zależny od obciążenia: 1
Rozwiń więcej danych
537,78
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
537,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR9939
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
243,60
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
243,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9938
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
200,85
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
200,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD02001
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
148,99
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
148,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV40015
System hamulcowy: Bendix
192,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
192,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV80008
227,28
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
227,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180014
Strona zabudowy: Oś tylna
256,41
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
256,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540204031681
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
351,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
351,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS44009
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
258,58
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
258,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0381R85008
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
200,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
200,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9932
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
148,54
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
148,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429GPV1184
Ograniczenia producenta: Ate
Sekcja: Częsć przednia
244,11
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
244,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429GPV1179
Ograniczenia producenta: Ate
Sekcja: Częsć przednia
260,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
260,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0411899915
Ograniczenia producenta: Ate
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Rozwiń więcej danych
177,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
177,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R85006
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
179,41
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód SEAT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu SEAT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że SEAT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.