Powiadom mnie o dostępności

Czujniki kąta skrętu do FIAT PANDA

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

CASCO
SKV
MEAT & DORIA
NTY
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74308GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

324,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

324,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74313GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

335,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74301GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93055

Napięcie [v]: 12

Długość [mm]: 360

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

481,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 20.08

481,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

280,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

280,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

286,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

286,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74304GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

284,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93054

Napięcie [v]: 12

Oznaczenie kontrolne: 025_ _

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

422,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

422,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

266,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

266,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

301,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

301,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy NTY ECK-FT-001

Kolor: Zielony

Długość przewodu [mm]: 295

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT PANDA

Czujnik kąta skrętu w samochodzie FIAT PANDA

Samochód FIAT PANDA wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.

FIAT PANDA – objawy awarii czujnika kąta skrętu

Czujnik kąta skrętu w samochodzie FIAT PANDA jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.

Jak wymienić czujnik kąta skrętu kierownicy w samochodzie FIAT PANDA?

W samochodzie FIAT PANDA czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.