Powiadom mnie o dostępności

Czujniki kąta skrętu do FIAT

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

CASCO
SKV
NTY
MEAT & DORIA
ERA

300,52

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

300,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

290,95

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

290,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74312GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

321,62

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

321,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74300GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,08

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

295,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74301GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,40

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

304,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74304GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,24

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

282,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74305GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,91

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

354,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74308GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

321,62

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

321,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74309GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,08

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

332,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74310GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,08

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

332,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74313GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,08

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

332,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74315GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

367,03

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

367,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74317GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,81

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

383,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74318GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

349,50

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

349,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93051

Napięcie [v]: 12

Oznaczenie kontrolne: 896_ _

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

462,73

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

462,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74306GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,91

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

354,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy ERA 450003

Kolor: Żółty

Długość przewodu [mm]: 267

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

437,65

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

437,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

296,34

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

296,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

266,72

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

266,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

300,52

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

300,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Czujnik kąta skrętu w samochodzie FIAT

Samochód FIAT wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.

FIAT – objawy awarii czujnika kąta skrętu

Czujnik kąta skrętu w samochodzie FIAT jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.

Jak wymienić czujnik kąta skrętu kierownicy w samochodzie FIAT?

W samochodzie FIAT czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.