7 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV17SKV482
290,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74312GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
321,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74305GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
354,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74315GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
367,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74317GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
383,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
383,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74318GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
349,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV478
286,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochód FIAT PUNTO EVO wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.
Czujnik kąta skrętu w samochodzie FIAT PUNTO EVO jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.
W samochodzie FIAT PUNTO EVO czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.