Powiadom mnie o dostępności

Czujniki kąta skrętu do LANCIA YPSILON III

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93055

Napięcie [v]: 12

Długość [mm]: 360

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

476,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

476,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93054

Napięcie [v]: 12

Oznaczenie kontrolne: 025_ _

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

413,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

413,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74304GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

278,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74308GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

317,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

317,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74310GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

328,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

298,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

298,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy AIC 59123

Napięcie [v]: 12

Ilość połączeń: 6

478,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

478,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy NTY ECK-FT-001

Kolor: Zielony

Długość przewodu [mm]: 295

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

276,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

276,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

276,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93056

Napięcie [v]: 12

Długość [mm]: 210

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

490,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

490,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

263,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

263,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA YPSILON III

Czujnik kąta skrętu w samochodzie LANCIA YPSILON III

Samochód LANCIA YPSILON III wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.

LANCIA YPSILON III – objawy awarii czujnika kąta skrętu

Czujnik kąta skrętu w samochodzie LANCIA YPSILON III jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.

Jak wymienić czujnik kąta skrętu kierownicy w samochodzie LANCIA YPSILON III?

W samochodzie LANCIA YPSILON III czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.