Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
GSPS030555
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
34,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
34,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400609
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. [mm]: M12x1,25
56,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO30K0012OYO
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
38,47
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
38,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMG22046
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
47,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
47,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM9020227
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 262
Rozwiń więcej danych
26,32
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
26,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,28
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
58,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH1030DD05
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 261
Rozwiń więcej danych
45,25
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
45,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPRDD05
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 261
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840127210
Długość [mm]: 244
Rozmiar gwintu 1: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
64,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
64,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134772
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 262
Rozwiń więcej danych
42,37
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
42,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9203154
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 1
Rozwiń więcej danych
45,59
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
45,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu CHEVROLET SPARK Spark III. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach CHEVROLET SPARK Spark III zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.