6 produktów
Wybierz auto
SID20613
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm18x1.5r
Rozwiń więcej danych
85,82
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
85,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM3820001
Średnica [mm]: 16.5
Długość [mm]: 348
Rozwiń więcej danych
129,78
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
129,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2160310034
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 331
Rozwiń więcej danych
86,56
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
86,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2427267K
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
70,64
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
70,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16505
Średnica [mm]: 16.5
Długość [mm]: 348
Rozwiń więcej danych
45,96
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
45,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2427267
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
55,60
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
55,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu IVECO DAILY VI. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach IVECO DAILY VI zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.