4 produkty
Wybierz auto
SID93233
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość 1 [mm]: 830
217,55
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
217,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSDKCH053
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
252,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
252,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSKZCH060
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
60,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTA5043
Długość [mm]: 856
Szerokość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
141,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
141,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu JEEP WRANGLER. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach JEEP WRANGLER zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.