40 produktów
Wybierz auto
50,20
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Długość całkowita [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
48,28
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
48,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 14.1
Gwint zewn. [mm]: M22x1,5
Rozwiń więcej danych
56,30
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
91,38
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
91,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
67,96
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
67,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
63,91
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
60,06
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
60,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
61,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
61,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
36,47
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
36,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
53,82
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
53,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
69,83
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
69,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość całkowita [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
46,32
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
46,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
191,26
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
191,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
49,91
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
49,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość całkowita [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
45,05
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
45,69
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia środek
64,77
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
64,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość całkowita [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
45,86
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
45,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,20
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
61,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,93
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JEEP WRANGLER. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JEEP WRANGLER końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JEEP WRANGLER, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.