6 produktów
Wybierz auto
040143666
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 258
Rozwiń więcej danych
54,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840022610
Długość [mm]: 245
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5 a
Rozwiń więcej danych
49,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
49,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MONL15215
Wymagana ilość: 2
Wymiar gwintu: M14x1,5 / f14x1,5
Rozwiń więcej danych
66,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1986
Długość [mm]: 260
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
55,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115032378
Długość [mm]: 258
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
42,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS030384
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
29,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu LANCIA MUSA. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach LANCIA MUSA zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.