Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do MINI COUPÉ/ROADSTER

22 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z obu stron, Oś przednia, Długość [mm]: 179, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5, Rozmiar...
127,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 196.2, Ciężar [kg]: 0.43, Gwint...
36,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, parzyste numery artykułów: 501 891
76,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 215, Szerokość [mm]: 40, Wysokość [mm]: 40, Wymiar gwintu: M14x1.5, Rodzaj gwin...
50,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 32106778547, 32106778548, Długość [mm]: 196, Przestrzegaj danych technicznych: 1, ...
70,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 196, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5A, Rozmiar gwintu 2: M14x1,5A
52,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
246,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Gwint zewn. [mm]: M 14x1,5, Rodzaj gwintu: z bież...
52,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.4
151,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FAG840055710

FAG 840 0557 10

132,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FAG840055610

FAG 840 0556 10

132,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia, Wymiar gwintu: M14x1,5, Gwint zewn. [mm]: M12x1,5
269,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia, Wymiar gwintu: M14x1,5, Gwint zewn. [mm]: M12x1,5
269,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, parzyste numery artykułów: 501 892
76,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, os przednia, z prawej, Wymiar stożka [mm]: 13.7, parzyste numery arty...
120,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wymiar gwintu: MM14x1.5R, Rozmiar gwintu 1: MM14x1...
53,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
157,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 378, Ciężar [kg]: 1.215, Gwint zewn. [mm]...
151,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5 / M14x1,5, Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
73,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Drążek kierowniczy w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MINI COUPÉ/ROADSTER. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

MINI COUPÉ/ROADSTER – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach MINI COUPÉ/ROADSTER zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.