3 produkty
Wybierz auto
CTRCR0717
Długość [mm]: 200
Gwint wewnętrzny [mm]: M16xp1.0
Rozwiń więcej danych
60,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH10301133
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm14x1,5r
Rozwiń więcej danych
46,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
46,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS031067
34,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu NISSAN LEAF. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach NISSAN LEAF zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.