Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do NISSAN LEAF

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 200

Gwint wewnętrzny [mm]: M16xp1.0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,08

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

60,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Wymiar gwintu: Mm14x1,5r

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,12

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

46,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

34,76

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

34,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN LEAF

Drążek kierowniczy w samochodzie NISSAN LEAF – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu NISSAN LEAF. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie NISSAN LEAF

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

NISSAN LEAF – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach NISSAN LEAF zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.