6 produktów
Wybierz auto
ASH1110NN015
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 360
Rozwiń więcej danych
76,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
76,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH1110NN008
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 748
Rozwiń więcej danych
108,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
108,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPTIN008
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 748
Rozwiń więcej danych
149,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
149,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH2701119
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 1160
Rozwiń więcej danych
223,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
223,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPTIN015
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 360
Rozwiń więcej danych
283,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
283,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPCR119
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 1160
Rozwiń więcej danych
352,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
352,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu NISSAN PATROL III. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach NISSAN PATROL III zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.