35 produktów
Wybierz auto
Nr art: 042116160310004
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SRL3256730
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042116160310037HD
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS9290413
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1244502400
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0487110111610
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JAV103117
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP207146
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04703008247
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: OPMG21007S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID6112
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKDY326029
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040127303
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: QUAQS5101HQ
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510690412
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0439D180263
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: DYS2486378
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM9020159
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0429JAR990
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040127301
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu OPEL VIVARO A. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach OPEL VIVARO A zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.