Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
ASH10302267
Długość całkowita [mm]: 250
Gwint zewn. [mm]: M15x1,5
Rozwiń więcej danych
35,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPRD267
Długość całkowita [mm]: 250
Gwint zewn. [mm]: M15x1,5
Rozwiń więcej danych
41,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
41,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV103267
Długość całkowita [mm]: 250
Gwint zewn. [mm]: M15x1,5
Rozwiń więcej danych
41,62
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
41,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849398816
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
74,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
74,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY821025
40,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9204055
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 233
Rozwiń więcej danych
41,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
41,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu TOYOTA AURIS II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach TOYOTA AURIS II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.