Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
FES0122CR50
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość: 3
44,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH10302264
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
39,88
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
39,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET51028108
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
89,65
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
89,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV103264
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
49,22
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
49,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850013271
Długość [mm]: 241
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
55,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID45216
Strona zabudowy: Oś przednia
Wymiar gwintu: Mm14x1,5r
Rozwiń więcej danych
72,73
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
72,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426RD264
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
45,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
45,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu TOYOTA PRIUS III. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach TOYOTA PRIUS III zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.