59 produktów
Wybierz auto
FAG840137410
Długość [mm]: 146
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
87,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
87,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200027
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
115,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200028
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
115,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400119
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
86,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840137510
Długość [mm]: 146
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
89,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
89,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 102
Rozwiń więcej danych
122,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 102
Rozwiń więcej danych
116,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
116,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2223170
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
88,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2225482
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
77,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54052601
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość 1 [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
107,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
107,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20944658
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 102
Rozwiń więcej danych
128,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91995372
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
67,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91995371
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
68,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 503 113
71,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
71,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
125,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91096571
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
94,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91995192
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
70,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
105,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 2. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 2 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 2, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.