Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do BMW 2 F23

42 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 150, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5, Rozmiar gwi...
119,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Długość [mm]: 150, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5, Rozmiar gwi...
119,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
148,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
149,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Grubość [mm]: 102, Długość [mm]: 139, Ciężar [kg]: 0....
119,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 146, Wymiar gwintu: M14x1,5, sworzeń o śr. [mm]: 16.2, parzyste numery artykułó...
95,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 1, Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5, Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
120,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
49,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej
82,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
92,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 150, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5, Rozmiar gwi...
124,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Długość [mm]: 150, Wymiar gwintu: IN M14X1.5 RHT, Wymiar stożka [mm]:...
112,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
155,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 150, Ciężar [kg]: 0.726, Gwint zewn. 2 [m...
78,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Długość [mm]: 150, Ciężar [kg]: 0.726, Gwint zewn. 2 [m...
79,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
parzyste numery artykułów: S071701
45,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
parzyste numery artykułów: S071700
45,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Grubość [mm]: 102, Długość [mm]: 139, 163, Ciężar [kg...
46,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie BMW 2 F23?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 2 F23. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

BMW 2 F23 – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 2 F23 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie BMW 2 F23

Na szczęście w przypadku samochodu BMW 2 F23, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.