16 produktów
Wybierz auto
FAG840139810
Wymiar stożka [mm]: 16.2
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
102,69
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
102,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 503 113
69,88
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
69,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840139910
Sworzeń o śr. [mm]: 16.2
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
111,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
111,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE2076
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
121,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
121,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE2077
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
121,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
121,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2223170
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
89,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 237
Rozwiń więcej danych
130,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
130,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
129,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
129,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91096572
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 260
Szerokość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
73,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 260
Szerokość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
75,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
75,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850011138
Długość [mm]: 235
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
95,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
165,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
165,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 237
Rozwiń więcej danych
108,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 237
Rozwiń więcej danych
107,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200040HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
114,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
114,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 2 F46. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 2 F46 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 2 F46, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.