Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do CHEVROLET SPARK Spark I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 72.8, Rozmiar gwintu 1: M12X1,25, Rozmiar gwintu 2: M12X1,5
26,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, z prawej, Zbieżność stożka: 1/8, Długość [mm]: 72, Wymiar gwintu: F...
45,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Zbieżność stożka: 1/8, Długość [mm]: 72, Wy...
41,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 73, Ciężar [kg]: 0.3, Gwint wew...
25,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 72.8, Rozmiar gwintu 1: M12X1,25, Rozmiar gwintu 2: M12X1,5
32,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 94, Ciężar [kg]: 0.29, Gwint we...
52,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Wymiar stożka [mm]: 12.75
39,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, Oś przednia
39,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, z prawej, Zbieżność stożka: 1/8, Długość [mm]: 72, Wymiar gwintu: F...
23,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Gwint wewnętrzny [mm]: M12 X 1,25
17,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

CHEVROLET SPARK Spark I – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I

Na szczęście w przypadku samochodu CHEVROLET SPARK Spark I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.