9 produktów
Wybierz auto
NIPJ4820905
Długość [mm]: 72.8
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
26,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10K0007JPN
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,25
17,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4820915
Długość [mm]: 72.8
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
32,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
34,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
42,27
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
42,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
46,32
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
46,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03592996901
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
39,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
24,21
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
24,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840078410
Wymiar gwintu: M12x1,5
Wymiar stożka [mm]: 12.75
38,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu CHEVROLET SPARK Spark I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.