Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.55
Rozwiń więcej danych
53,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
53,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146.5
Rozwiń więcej danych
42,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
35,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146.5
Rozwiń więcej danych
47,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
47,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
57,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
57,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146.5
Rozwiń więcej danych
50,45
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
50,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
56,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
56,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 122
Rozwiń więcej danych
75,47
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
75,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: Rht m 14x1,5
69,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
69,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
69,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
69,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
50,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
44,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
44,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
62,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
65,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
65,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
67,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
67,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 140
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
46,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
46,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie DODGE CALIBER. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie DODGE CALIBER końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu DODGE CALIBER, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.