Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
4 produkty
Wybierz auto
DYS2228005
Strona zabudowy: Pozycja osi 1 z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 164
Rozwiń więcej danych
54,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
54,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
67,09
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
67,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31160200060HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 164
Rozwiń więcej danych
73,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31160200061HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 164
Rozwiń więcej danych
73,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie HONDA CR-V V. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie HONDA CR-V V końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu HONDA CR-V V, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.