17 produktów
Wybierz auto
GSPS070193
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
32,71
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
32,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4824016
Długość [mm]: 72
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
22,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość całkowita [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
32,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849401625
Strona zabudowy: Oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
37,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K4028OYO
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
42,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840064710
Wymiar stożka [mm]: 13.7
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
45,48
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY813007
34,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0198
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
44,39
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
44,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9106645
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
49,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042285924956
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 71.5
Rozwiń więcej danych
39,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042131160200000
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
34,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
24,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 71.5
Rozwiń więcej danych
30,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046911104417
Strona zabudowy: Z przodu
Długość całkowita [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
26,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1953
Długość [mm]: 90
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
33,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH28720
Ciężar [kg]: 0.34
Zdjęcie producenta: 1
36,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
36,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 71.5
Rozwiń więcej danych
33,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie HONDA HR-V I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie HONDA HR-V I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu HONDA HR-V I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.