25 produktów
Wybierz auto
SKFVKDY312042
49,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
49,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2160200050
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
64,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046911109911
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146.5
Rozwiń więcej danych
42,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2227191
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
49,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZCH010
35,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
35,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
56,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZCH058
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
44,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
44,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840150610
Długość [mm]: 121
Wymiar stożka [mm]: 12.6
Rozwiń więcej danych
61,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840153910
Długość [mm]: 135
Wymiar stożka [mm]: 11.7
Rozwiń więcej danych
45,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05149113537
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
57,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146.5
Rozwiń więcej danych
47,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849398686
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: Rht m 14x1,5
68,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080133
Długość [mm]: 135
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
55,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080134
Długość [mm]: 135
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
55,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
39,13
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
39,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
61,81
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADA108729
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
67,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
67,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JEEP COMPASS. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JEEP COMPASS końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JEEP COMPASS, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.