9 produktów
Wybierz auto
MEY2160200050
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
64,58
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
64,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE2180
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Jte2179
63,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
63,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080133
Długość [mm]: 135
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
54,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
54,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080134
Długość [mm]: 135
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
54,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
54,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2227191
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
49,29
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
49,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840153910
Długość [mm]: 135
Wymiar stożka [mm]: 11.7
Rozwiń więcej danych
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
FAG840154010
Długość [mm]: 135
Wymiar stożka [mm]: 11.7
Rozwiń więcej danych
45,55
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
45,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JEEP COMPASS II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JEEP COMPASS II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JEEP COMPASS II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.