Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 237
Rozwiń więcej danych
124,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
124,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
52,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
52,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
129,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
129,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
88,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
88,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
113,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
113,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 260
Szerokość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
78,29
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
78,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
88,65
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
88,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
89,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
89,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
92,63
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
92,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
88,65
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
88,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
125,33
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
125,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 260
Szerokość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
77,55
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
77,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
113,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
113,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
168,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
168,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń o śr. [mm]: 16.2
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
106,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
106,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
168,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
168,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 16.2
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
105,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
105,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MINI COUNTRYMAN II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MINI COUNTRYMAN II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MINI COUNTRYMAN II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.