16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
84,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
84,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011017
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
36,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
130,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
130,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ilość: 3
66,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ilość: 4
67,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.2
Rozwiń więcej danych
167,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
167,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
105,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0509
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4821109
Długość [mm]: 117
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
33,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070817
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 119
Rozwiń więcej danych
35,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K1077OYO
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
64,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1111017
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
44,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN187163
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
117,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
117,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
110,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN187229
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
91,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
91,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN CABSTAR. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN CABSTAR końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN CABSTAR, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.