18 produktów
Wybierz auto
ASH111011009R
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 196
Rozwiń więcej danych
36,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011009L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 196
Rozwiń więcej danych
36,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0221E12LH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.966
Rozwiń więcej danych
58,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 196
Rozwiń więcej danych
41,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE1865
Zbieżność stożka: 1:5
Długość [mm]: 178
Rozwiń więcej danych
58,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
58,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
66,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042136160200035
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 178.5
Rozwiń więcej danych
60,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840118510
Długość [mm]: 176
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
74,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840118410
Długość [mm]: 176
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
74,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4831107
Długość [mm]: 178
Rozmiar gwintu 1: M10x1.25
Rozwiń więcej danych
39,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
66,90
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
66,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0221E12RH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.966
Rozwiń więcej danych
58,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2225307
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 178
Rozwiń więcej danych
50,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 178
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
85,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1111009L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 196
Rozwiń więcej danych
41,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
41,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 196
Rozwiń więcej danych
41,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN NOTE II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN NOTE II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN NOTE II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.