17 produktów
Wybierz auto
MEY6160200027HD
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 142
Rozwiń więcej danych
55,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216160200026HD
Długość [mm]: 142
Rozmiar gwintu 1: 12x1,75
Rozwiń więcej danych
55,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
62,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91903621
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 142.5
Rozwiń więcej danych
62,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3249
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
43,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3250
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
43,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071618
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
41,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071638
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
39,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
39,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91903622
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 142.5
Rozwiń więcej danych
61,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2223072
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
52,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2223073
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
52,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 143
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
69,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 143
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
69,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
64,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiar gwintu: M 12 x 1,75
Rozwiń więcej danych
36,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840136710
Długość [mm]: 143
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
56,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840136810
Długość [mm]: 143
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
56,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie OPEL ASTRA K. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie OPEL ASTRA K końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu OPEL ASTRA K, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.