6 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 183
Szerokość [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
55,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 161
Rozwiń więcej danych
73,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
73,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 161
Rozwiń więcej danych
70,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
70,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 183
Szerokość [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
56,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
56,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1244605980
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 160
26,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY6160200016
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
88,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
88,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie OPEL CASCADA. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie OPEL CASCADA końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu OPEL CASCADA, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.