🔥Zgarnij 7% rabatu na wszystko z kodem: MEZCZYZNA7 🔥
64 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.518
Rozwiń więcej danych
55,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
55,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
93,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
93,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
95,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
95,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
52,67
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
52,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.64
Rozwiń więcej danych
57,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
57,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
52,67
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
52,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 166
Rozwiń więcej danych
34,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
34,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 166
Rozwiń więcej danych
34,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
34,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 12.1
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
58,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
58,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 12.1
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
61,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
61,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.518
Rozwiń więcej danych
55,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
55,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.64
Rozwiń więcej danych
53,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
53,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
57,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
57,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
57,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
57,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
40,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
40,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
73,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
73,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
73,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
73,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
51,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
51,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
51,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
51,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
54,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
54,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PEUGEOT 308 I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PEUGEOT 308 I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 308 I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.