35 produktów
Wybierz auto
0429JTE2057
Długość [mm]: 165
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
53,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
53,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2935
Długość [mm]: 237
Szerokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
44,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
44,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2934
Długość [mm]: 237
Szerokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
45,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE2056
Długość [mm]: 165
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
53,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
53,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
57,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840126610
Długość [mm]: 215
Wymiar stożka [mm]: 14.5
64,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
64,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
58,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840126710
Długość [mm]: 215
Wymiar stożka [mm]: 14.5
67,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
38,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850028121
Długość [mm]: 215
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
64,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
68,35
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
68,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04707670019
Dla numeru oe: 1610817780
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
77,07
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
77,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9190525110
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
64,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZPE002
Strona zabudowy: Z prawej
Długość opakowania [cm]: 18.5
Rozwiń więcej danych
29,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
29,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723719
Strona zabudowy: Z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
50,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042140160200000HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
67,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071654
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
47,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
68,35
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
68,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE2005
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Jte2013
58,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850028122
Długość [mm]: 215
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
64,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PEUGEOT 308 II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PEUGEOT 308 II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 308 II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.