36 produktów
Wybierz auto
BGAPSP3400
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
590,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
590,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH001A
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
373,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPCH044
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
101,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
101,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH001
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
449,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH003
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
548,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
548,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH002
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
515,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
515,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH009
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
299,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH048
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
490,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
490,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
306,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
306,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
564,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
564,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
558,10
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
558,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438PP123
272,30
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV080
Ciężar [kg]: 1.54
327,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
327,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW2901
Ciężar [kg]: 1.54
259,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH042
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
285,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
285,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH049
Tryb pracy: Hydrauliczny
451,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH052
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw ,with hub
Rozwiń więcej danych
315,13
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH007
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
315,13
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.88
439,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
439,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI851580609
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Nie do kół pasowych
535,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
535,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 494,51 zł
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu JEEP pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów JEEP pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów JEEP są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie JEEP powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie JEEP z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu JEEP należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.