18 produktów
Wybierz auto
BGAPSP3400
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
562,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
562,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH001
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
449,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH052
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw ,with hub
Rozwiń więcej danych
316,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
567,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
567,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
293,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
293,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH001A
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
373,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH009
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
300,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
300,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH035
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
528,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
528,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH036
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
607,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
607,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV080
Ciężar [kg]: 1.54
327,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
327,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH008
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
242,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH012
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.995
324,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
324,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH014
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.88
316,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
295,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI851580609
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Nie do kół pasowych
535,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
535,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 494,51 zł
ENERGYPW2901
Ciężar [kg]: 1.54
259,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH013
Ograniczenia producenta: Saginaw
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
308,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
308,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV041
Ciężar [kg]: 1.72
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
352,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
352,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu JEEP GRAND CHEROKEE pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów JEEP GRAND CHEROKEE pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów JEEP GRAND CHEROKEE są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu JEEP GRAND CHEROKEE należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.