33 produktów
Wybierz auto
BGAPSP3400
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
459,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
459,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV041
Ciężar [kg]: 1.72
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
348,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
348,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH013
Ograniczenia producenta: Saginaw
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
308,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
308,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH042
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
401,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
401,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH049
Tryb pracy: Hydrauliczny
453,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
453,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH014
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.88
316,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH048
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
492,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
492,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438PP123
269,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
269,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
560,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
560,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV071
Ciężar [kg]: 1.69
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
279,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
279,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
293,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
293,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV090
Ciężar [kg]: 2.06
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
466,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
466,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH009
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
316,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW2901
Ciężar [kg]: 1.54
259,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
259,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
316,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH045
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
315,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
315,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPCH044
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
101,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
101,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH002
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
517,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
517,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.88
501,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
501,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH012
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.995
324,06
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
324,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu JEEP pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów JEEP pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów JEEP są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie JEEP powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie JEEP z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu JEEP należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.