5 produktów
Wybierz auto
04210140460037
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
23,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI711520690
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
1 319,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 319,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 865,76 zł
DRI711520830
Ograniczenia producenta: Sensor not supplied
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
1 496,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 496,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 811,80 zł
FESBZAB211SG
Ciężar [kg]: 0.077
92,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
92,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
25,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
25,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Maglownica w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.