6 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM9120049
Tryb pracy: Elektryczny
399,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
399,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX724773
Długość [mm]: 1075
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
360,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.095
40,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS7376013
Dla numeru oe: 4551052140
Tryb pracy: Manualny
726,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
726,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN70K9026JPN
Tryb pracy: Manualny
444,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPKTY010
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
392,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
392,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Maglownica w samochodzie TOYOTA YARIS II jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu TOYOTA YARIS II.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu TOYOTA YARIS II. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.